Ny vecka igen

Veckorna, och framförallt helgerna går verkligen fort. Nu har det hunnit gå en vecka sedan senaste blogginlägget, jag fick ett sms av min syster igårkväll som undrade hur det var med oss eftersom jag inte har bloggat på flera dagar, så det får bli ett inlägg nu. Sen förra inlägget har det hunnits med en 2 dagars-kurs i sjukdomslära för min del, vi höll till i Borås där det bland annat pratades om hur celler är uppbyggda, skillnader mellan infektion och inflammation osv.. Fortsättning på den kursen bli i slutet av februari och då ska det handla mer om sjukdomar så förhoppningsvis blir den lite mer intressant och inte på cellnivå. Kursen i torsdags höll på till kl 17 så Theodor fick vara hos farmor när Kalle skulle börja jobba halv fyra, det är jättetacksamt att vi får hjälp med barnvakt :) På fredagen var Kalle ledig så då hade han och Theodor hela dagen hemma för sig själva.
I onsdags började jag jobba igen, jag jobbade mellan 8-14 och eftersom jag passade narkos under 2 ganska så långa operationer så gick tiden fort. Det var kul att jobba igen :)
På lördagen bakade jag och Kalle semlor för första gången och bjöd hit Lena och familjen Alavik på fika. När de hade åkt hem så tänkte vi åka till IKEA och köpa möbler till Theodors rum, men när vi kom dit var flera av delarna slut :( Men vi fick köpt en grind till köket iaf...

Kommentarer
Postat av: mamma

Får han "bara" morot mormors prins?

2012-01-30 @ 20:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0