Dagens rallylydnadstävling räckte till en förstaplats och uppflyttning!

Idag har hela familjen varit på Marks brukshundklubb där det har varit rallylydnadstävlingar. Jag och Gnistra startade i fortsättningsklass där det var 22 startande, vi gick ut som startnummer 12. Under uppvärmingen kändes Gnistra pigg och taggad och jag var såklart (nästan) lika nervös som vanligt. Väl inne på banan hade vi den helt klart bästa känslan hitills, vi hade verkligen ett jättehärligt flyt banan igenom :) Allt funkade precis som jag ville, hon var lagomt taggad och väldigt följsam så det hade nog inte kunnat gå så mycket bättre än vad det gjorde idag. Efteråt blev det en spänd väntan på resultatet, vi fick 100 poäng! :) Vilket är maxpoäng inom rallylydnad, så det räckte till en förstaplats. Vi fick en trevlig liten påse med massor av olika ben och godsaker, och så fick jag välja en leksak. En sån duktig hund jag har, hon är verkligen jättekul att träna och tävla med!
Theodor har skött sig jättebra idag, det har varit jättefint väder så idag var det keps-premiär för hans del :)

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Ni är duktiga! O Theodor så söt i sin keps <3

2012-03-25 @ 22:57:02
Postat av: Syster

GRATTIS

2012-03-26 @ 11:28:21
Postat av: Jenny

Åh va kul!! Grattis :)

2012-03-26 @ 13:00:36
URL: http://jennyzen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det är bara att börja fundera på att träna, men att slå er är ju omöjligt! Stort grattis!

2012-03-26 @ 20:03:21
Postat av: Emelie

Men grattis! Gud så roligt! Vad duktiga ni är!

2012-03-26 @ 23:08:14
URL: http://lifeofemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0