Promenad

Idag kom en ny praktikant från skolan, så dagen blev inte rikigt som planerat. Så jag fick ta 20 min + 40 min istället, men det gör inget. Jag brukar lyssna på ljudbok när jag är ute och går, jag lyssnade klart på Harry Potter igår så idag började jag på Stieg Larssons Män som hatar kvinnor, det ska bli spännande och se om den är så bra som alla säger...
Usch praktikanten var inte så rolig, 16 år, tyst, munter och verkar väldigt ointresserad. Hoppas det ändrar sig, för annars kommer det inte att bli roligt dom dagar som hon ska vara här... Fast man ska väl inte döma andra genom första intrycket.
Nej nu är det läggdags, schnauzervalpen åkte till sin nya familj idag, så det är lite tomt. Men färre kisspölar iaf... Hon kommer nog att skrika rätt mycket inatt, och hon låter som en ko!! Hehe...

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback